Carro är hemma!

Carro är hemma!! Sara är glad. :D

25212-82

25212-80



Dock så lämnar hon oss imorgonbitti igen. :( Jag ska åka dit halvåtta på morgonen för att säga hejdå och ha kramkalas. Vad gör man inte för sin Carro? :) By the way så har jag fått igen min kamera nu, efter sisådär 1,5 månad.

Igår tog vi premiärdoppet i havet i Luleå! woho! Kallt var det, men skönt att ha gjort bort det. haha

Och så... GRATTIS TILL STUDENTEN KRISTINGUMMAN! :D Önskar att jag vore med dig på din stora dag! Studenten är en sån lycklig tid! Även att det är vemodigt. Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Sara , du har väl it solat ? hihi

Postat av: Anonym

Söt du är gumman! :) kul det var att komma hem och träffa dig!

2007-06-08 @ 11:15:50
Postat av: KristinGumman ;)

TACK älsklingen! Och TACK för din studenpresent .. hur gulligt som helst!
Massa käääärlek/ Din K.

2007-06-10 @ 16:56:08
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback