Biktbekännelser

Just hemkommen från en film/tjejkväll. Plus Robert där på slutet. haha Vi hade lite biktbekännelser också!
Inatt sov Natta hos mig. Mycket mysigt och kul! Idag var vi i Påle och badade i sjön. Vi hade med oss våra greklandsbadmadrasser och blåste upp och bara låg och flöt där på sjön och surrade så som bara tjejer kan. Finns det nåt härligare? Vilken frihet!

By the way, Sassa, jag har en massa härliga Tjorvas bilder till dig. ;D

Det är så sjukt. men så härligt. Klockan är typ tre på natten och det är verkligen ljust som på dagen ute! Nu är det ju ljust dygnet runt. Vill inte att det ska vända, men till midsommar blir det ju mörkare igen. Tiden går så sjukt snabbt. Nu ska jag göra mig klar för sängen. Somnade (som vanligt) under slutet av filmen, men den var faktiskt rätt seg tycker jag, men bra. Men sörjer inte över att jag missade slutet. Iaf, dvs, att jag är väldigt trött. Så jag ska göra slag i saken och gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar. ;)

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback