18 juni

Hej och hallå!
Har lite att göra igen. Och är så trött. Har sovit middag två dagar i rad och ändå höll jag på att somna på jobbet idag. Haha jase, det är inget att klaga på! Ska snart gå ut en sväng så jag piggnar till. Sen får jag lägga mig i den välförtjänta sängen innan jag får sova och vakna upp till en välförtjänt ledig dag. Men bara därför måste jag ju såklart till arbetsförmedlingen. Men det är inte förrän efter 11 så jag ska då sova till minst 10! :) Ska bli wonderful ändå att ha en ledig dag!

Senare: Alltså shit. Jag har just varit ute och det sticker i min näsa och rinnner tårar från vänster öga. Det är väl inte pollen?! Men det kan väl inte komma bara sådär? Har ju aldrig känt nånting förut... Det har typ nyregnat fast det är sol ute nu... Jaja, det var bara det jag tänkte på nu. :) När jag gick förbi fotbolssplanen var det match där. Någon Carro var väldigt duktig, eller var iaf i farten. Det enda jag hörde var. "Bra Carro!" "Här Carro" "CARRO!" "BRA Carro" osv, osv. Inga andra namn nämdes. Alltid nån som ska vara "bäst".

Detta hittade jag då jag snokade runt på de mest lästa bloggarna. haha Shit, hur orkar man blogga typ 10 gånger per dag?!?

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- Åh... Hur fasen ska jag lyckas få håret att se hyffsat snyggt ut på så kort tid?!?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- Inga på mig, men 170 i plånboken, vilket måste räcka lääänge.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- Fest & pest!
4. Favoritplanet?
- Skulle vilja säga solen men det är ju ingen planet.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- På plats fyra ligger jobbet.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- Greveholm kanske? :P haha Fast ljust nu har jag Björne. :)
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Svart/vit linne/top, vit bakgrund med svarta blommor.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- Eh? Näe!
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Har inga skor på mig ljust nu.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
-  Ljust.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Hm. Antingen sov jag eller så försökte jag sova. Jobbade ju...
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Något så tråkigt som "Sommarrea på sms och bla bla bla", från halebop.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- hmm? Jag vette fasen om det ens finns ett seven eleven i Norrbotten?!?
14. Vilket uttryck använder du mest?
-  "Coolt" och "shit"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Hm. Det vet jag faktiskt inte. Om det räknas när jag sist skrev det så var det en hel drös jag skrev det till igår. :P
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Tjorven!
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Inga.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Inga, digitala tar över. ;)
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 - Oj shit. Vilken svår fråga! Jag tycker barnsåldern var underbar. Men tiden nu är också underbar.Men för att vi lever i nuet så skulle jag säga 17+
20. Din värsta fiende?
- Har ingen värsta fiende. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Jag och Anna mot solnedgången i Kuri.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 -"Hejdå! Ha en bra kväll nu"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- En miljon dollar. Då kan jag ju bjuda med en hel klubb att flyga flygplan. haha
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Ja! Både mina vänner och kanske en speciell person. ;)
25. Senaste låten du lyssnade på?
- Det var nog möjligtvis Björne då telefonen ringde sist.










 

Kommentarer
Postat av: carro

haha jaså ännu en carro som e bra på fotboll hihi! kjaaaamas

2007-06-20 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback