Skottlossning

Last update

Skottlossning i vår  lilla by liksom! Tänk att sånt händer även i lilla Älvsbyn. :/ Allting kan hända.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1110954,00.html

Jag mötte en civil polisbil med sirenerna på då jag gick hem från H. Tänkte som bara att jag aldrig sett civilbilen med cirener på, på själva rutan liksom... Men sen då jag kom hem ringde Helena och sa att aftonbladet ringt hennes mamma. De ringer folk i Älvsbyn för att höra snaskiga detaljer. Men hon visste ju ingenting då. Det förklarar saken varför jag mötte civilbilen. Sånt här blir så stort i en sådan här liten by.  Nu har jag just sett på nyheterna. Shit. Till och med på de regionala nyheterna pratas det om det. Läskigt man sant är det.  Jag kan ju gissa vad alla kommer att prata om imorgon.

Och Alice Timander har dött.

Update

Har nu fått veta namnet på gärningsmannen. Han misshandlade sitt e, hon bröt armen. Han skulle skjuta ihjäl både henne och hennes son som bara är några år gammal. :S Har också hört att han kanske inte kommer att överleva. 

Kommentarer
Postat av: carro

jag förstår inte hur människor kan skada varandra på det sättet. Kan bara inte förstå hur man kan vilja nån annan så illa. det är sjukt

2007-07-04 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback