Öland

Känns ganska meningslöst att skriva om Öland nu eftersom alla som velat veta hur jag hade det redan vet det. ;) Men. Ja jag är hemma från Öland och jag lever. Är fortfarande lite trött för jag har inte hunnit ta igen mina timmar sen den natten vi bara sov två timmar.  Men imorse kunde jag äntligen sova rätt länge. Var iaf riktigt kul att träffa alla igen! Och så när jag fick träffa min gulleSara då vi var i Sthlm några timmar på hemvägen. (A) Love You!

  

Okej, lite om Öland då.

Glömmer iaf aldrig min, Anna x 2:s och kickis nattpromenad. haha Vadå annorlunda? :p haha Orkar inte direkt gå in på detaljer, det får jag skriva i min personliga dagbok ifall jag orkar. Har varit på latsidan på den ronten också. Var beredd på att det kommer att hoppa ganska mycket i det jag skriver!

Men Victoriadagen var ju superskoj! Alla förberedelser innan och sol & bad, dock inomhus. haha Och så hade vi så bra platser på V-dagen. jag, Anna & Anna syntes ju t.om i tv. Jättelänge en närbild på oss. haha Tur att vi inte var såååå pinsamma som vi hade kunnat vara. Fick just en kommentar från en viss person. "hej, du har ju gått och blivit värsta kändisen". haha söto!

Själva victoriadagen var värd pengarna tycker jag, men annars tycker jag det var mesig publik och inte lika kul som jag hade förväntat mig men sällskapet gjorde allt perfekt ändå!

Sen efteråt så dissade väl Carola rätt många eftersom hon var väldigt stressad, eller nåt. Men när hon såg mig så titta hon mig i ögonen och sa "heeej" Liksom att hon tänkte "vad kul att se dig" och så gav hon mig en sådan där go kram som bara Carola kan ge. Det betydde mycket för mig! Mer än vad det gjort på väldigt länge. Läste vårt kort också som vi gav till henne. Hade passat bättre vid ett annat tillfälle men whatever. Hon gillade det ju!

Hemresan gick segt. När jag kom hem hade jag typ sittvärk i rumpan. haha! Det var inte så vidare kul nej!

Självklart får ni komma upp till mig Annorna! :) Få se forsen in action for the summer. ;) Näst nästa helg vore perfekt för mig. ;) Skulle behöva det! Fast ni kanske har tänkt nästa sommar, vad vet jag. Men ni är alltid välkomna när som helst till mig.. :D

Puss & hej leverpastej!



Jag förstår inte hur en vän kan göra så här. Jag trodde iaf att vi var vänner.. Jag verkar bara finnas där då denna person behöver nånting av mig. Då hon vill ha ut nånting från mig. Fattar du inte att jag kan se det? Det gör så himla ont inom mig då jag ser det så tydligt. Det värsta är att jag inte kan säga nåt till dig, för du vet det ändå inte. Du är ju "perfekt". Och sen har jag just fått veta det där . Du kunde inte ens säga det till mig. Jag trodde inte det här om dig. I don´t excist anymore! Sorgligt men sant. Jag trodde bara inte att du var så.

Kommentarer
Postat av: carro

SAKNAR DIG NORRIS!! haha!! najs bild på oss.. haha vad hemsk jag ser ut.. som vanligt mohaha.. läskar dig! Kraaam** förresten... vi glmde ringa till lule igen så ringer i morrn.. Kraaaaaaaaaam

2007-07-25 @ 18:15:11
Postat av: Jenny

Ja - men du är ju en kändis ;)
En jäkla tur att man inte blev lesbisk - tänkt att vara tvungen att leva ihop med en tjej , nej d vore för jobbigt . Om det nu inte är en kille du refererar till .. I så fall är ja extra nyfiken - för killar är bajs !
Vi hämtar dig på fredag ;)

Postat av: Anna

Nattpromenaden var en upplevelse. Hihi. :)
angående det sista så förstår hur jag du känner och jag tycker det är ledsamt att hon gjort sådär mot dig! Vänskap ska inte behandlas på det sättet! USCH!

2007-07-26 @ 16:17:39
URL: http://evighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback