Myspys!

25212-103

25212-102
Igår var jag till Issa i Luleå. Kändes lyxigt att inte behöva åka så långt för att träffa henne. Hittade dessutom rätt på första försöket. Först var vi hos hennes farmor och Issa visade mig runt lite i kyrkbyn. Sedan åkte vi till hennes kusiner och åt middag som Issas farmor bjöd på. :) Sedan blev det bio, Harry Potter. När vi efter många om och men (!) kommit oss in i salongen så hade vi faktiskt superbra platser. (Dessutom kom vi inte sist!!) Woho! Både Issa och jag blev ganska besvikna. Så himla bra tycker jag inte filmen var! Efter bion gick vi till norra hamnen och satt där och pratade för att sedan gå en promenad till södra hamnen där vi satte oss på en bänk och fortsatte prata. :) Till slut började det bli lite kallt så vi åkte hem till Issas farmor igen, vid typ 23 tiden. Issa föreslår att vi skulle gå in och ta en kopp te, vilket jag inte nekade till. Hipps vipps så hade vi pratat så mycket att klockan blivit ett och då var jag tvungen att köra hem. Körde såklart fel håll då när jag skulle hem så jag kunde inte vända förrän vid Sunderby sjukhus. Haha, så typiskt mig. Alltid måste jag köra fel nån gång i Luleå. ;)

Iaf, en väldigt toppen mysig dag/kväll/natt med Issa. Tack Issa för allt! Var så mysigt alltihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att läsa och se alla bilderna. :)
Saknar er tjejer!

2007-07-30 @ 20:48:51
Postat av: David Santos

Very good, thank you

Postat av: carro

hej söt! ohh såg ni också harry potter.. jag me igår.. den var sämre än jag väntat mig, men jag väntade mig såå mycket.. specialeffekterna var sjuukt grymma, men det märktes att det var en annan regissör.. älskar dig sara!! Kraaaam

2007-08-07 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback