Hoppade in genom tvättstugefönstret!

Haha. Jag har just varit med om en kul grej!
25212-66
Det ringer på dörren kl 21.05. Jag tänker,
"vem kan det vara, alla som skulle komma 
idag har redan varit här och Karin skulle ringa
då hon var UTANFÖR dörren".
haha Jag
öppnar och där står min käre bror. haha
Han skulle av någon anledning ut, typ till
bilen eller nåt, och när han ska gå in igen
så har ytterdörren gått i lås. Så även min
ytterdörr. (Vi bor i samma lägenhetshus
men i skilda ingångar). Tvättstugan är i
min ingång och det fönstret är öppet. Så
han hoppar in genom tvättstugefönstret för
att komma in i huset. Sen tänkte han gå
genom källaren in till sig men då var den
dörren också låst så då ringde han på min
dörr så att jag kunde låsa upp hans ytterdörr.
Tjorvigt värre men in kom han!  haha Tur                    Längtar!
att själva dörren till hans lägenhet var upplåst.
haha. Det ska vara min brorsa det! :D

Imorgon skulle jag ha varit ledig, men jag har tagit på mig en extradag. Bara till tolv så det är lugnt. Det är bara bra för då hinner jag vara med om dagen. Imorse var en borta också, så vi fick jobba en kort. Men det gick bra. Sen jobbade jag till fyra istället för en delad. Wihiee! Hatar delade nämligen, förlorar 3 h på det, men det bryr jag mig inte om. Men nu får jag iaf igen de timmarna imorgon så det är bra, pengamässigt sett alltså. Hoppas verkligen jag har råd att resa i september!! Sen räckte det inte med det. En fick  skicka in en med ambulans så hon halkade ju efter lite tidsmässigt så då fick jag rycka in typ 18.20 och jobba typ 30-40 min. Hjälpa till på ett ställe där vi måste vara två samtidigt.  Så nu har jag då gjort en väldigt god gärning både idag och imorgon. Dessutom ska jag börja sju istället för halv åtta imorgon. Haha. Men det känns jättebra. Dock väldigt ointressant för er andra att veta. Men för mig var det viktigt att få med en dag som denna. Men brorsans klantighet idag är ändå dagens bästa! Skrattar än bara jag tänker på det. haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja d låter som Jonas d .. :)
Föresten fick vi samma poäng .. alltså är vi inte bortskämda .. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback