Vilken lycka mina vänner



Hej och hå vad livet det går! :)

Carola fick idag ta emot pris från Kungen för "uppskattade och framgångsrika insatser som sångerska". Åt skogen med alla grammisvinnare, det är ingenting mot för det här ju! :)

"Det får mig att skratta samtidigt som jag får en liten sentimental tår i ögat. Det har ju varit en resa som heter duga genom åren..
Och den är inte klar än!
(Om alla ändå visste hur det egentligen har varit, i både goda och onda dagar. Men jag sitter ändå kvar med vissheten i mitt hjärta att det har varit värt allt!)

Den här utmärkelsen ger mig ny inspiration för framtida sånginsatser, helt klart.

Bland de första jag vill tacka så är det Du!
Min publik och en stor del av svenska folket.
Du, som sett mitt hjärta och följt mig under åren. Stått med mig i vått och torrt.
Tack för visat förtroende!

Jag önskar du ska få känna dig delaktig i denna utmärkelse i dag. Du är en väldigt stor och viktig del i andledningen till varför jag sjunger! " - Ur Carolas brev idag.

Vacker
Titta vilken vacker bild! <3

Ja, hon har verkligen skänkt mig glädje och hopp genom alla de här åren! Går inte riktigt att beskriva. Det är så underbart. Alla stunder då jag verkligen mått skit och även i alla lyckliga stunder, så har betydelsen för henne varit väldigt framgångsrik. Hon betyder så mycket för mig. När man tittar på filmer så kan allt kännas bra igen för tillfället! Carola har en stor del i mitt hjärta som många har svårt att förstå. Men jag klandrar Er inte för det. Men det glädjer mig då en del verkligen förstöker förstå. <3 När man träffar henne så är det alltid så underbart och så otroligt roligt. Sympati, glädje, tårar, skratt, sång, kärlek. Det är verkligen kärlek. Och alla vänner jag lärt känna genom henne. Guld värda. <3 Älskar Er!

Idag har jag ringt ett viktigt samtal. Var mycket modigt gjort av mig! *stolt över mig själv* 
I början på nästa vecka får jag kanske veta hur det blir med min framtida flytt, som kanske inte så länge till är framtid, utan nutid. :)

Imorgon kväll hoppas jag på att det blir slalom! Hoppas verkligen det, jag blir knäpp om jag inte får åka snart! Vad var det mer jag tänkte dela med mig av? Minns inte. Men kan ju avslöja att jag hoppades på att få reda på en massa nyheter om MR X! Men får hoppas det kommer nästa gång jag träffar den där andra personen som kan göra det möjligt. :) haha. Jag har en känsla av att det kan bli riktigt bra! Har ju iaf fått e fin bild utan att ha träffat honom än. ;) Nu har jag avslöjat för mycket, men varsågod det bjuder jag på eftersom jag är så strålande glad just nu. :) (

Skulle ge vad som helst för lite hostmedicin just nu!)

Älskar mina vänner! Ni är guld värda!

Malin, Frida, Carro, Helena, Karin, Emma, Nathalie, Erika, Viktoria. Jonas och Nicklas får också vara med på ett hörn. :) ÄLSKAR ER! Är glad att ni är just ni!

Ni som förstår det där speciella bandet. Mina Cnördar: Sassa, Kicki, Anna, Millan, Issa, Hanna, Carro med flera. :) Love You!

Kommentarer
Postat av: anna

vad var det för viktigt satal du ringt?
snart ses vi igen! eller ja, ganska snart ;)

2007-02-03 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback