Självständig??

Jag funderar på att åka själv till lycksele eller nåt. Eller Haparanda. Så jäkla synd att du inte kunde Kicki just deeen helgen! Men hoppas du kan komma sen du vet!! Snart syns vi gumman iaf! Älskar dig! Kicki och Sara
Jag & Kicki 17/12-06



Älskar alla mina vänner!! Hoppas ni vet det! Men det borde ni veta för jag brukar ju skriva det ofta :) Jag brukar tänka på det ibland. En del säger det alltför sällan eller aldrig. Vissa har svårt för att prata känslor sådär. Det är väldigt synd. Förresten, det är ju bara ni säger till om ni vill ställa upp för mig och följa med och se Carola nånstans! ;)

Jobbar imorrn, men somnade idag framför Tv:n så är inte ens trött nu! Men har kort dag imorrn. SKÖNT!

Puss & hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback