28 januari -The one with the hope! :)



Har pratat i telefon på morgonen med Helena och Carro. De fick höra min värsta sida av förkylningen. Kunde ju knappt prata, men rösten blev uppvärmd och nu känns det mycket bättre. haha Hoppas att det blir nåt kul idag som hittas på och att mina vänner törs vara med mig även att jag är lite förkyld nu. Men det har blivit mycket bättre så imorrn har jag bestämt att jag ska vara frisk.:)

Har tittat på priset i Idrefjället igen. Om man är fem kostar det samma summa som om man är fyra. Så är man fem så blir det bara 500 per skalle för boendet tors-sön. Det kan man inte klaga på! Man får det inte billigare på vandrarhem ens. :) Så nu är jag sååååå SUGEN!

Är ganska rastlös vilket ni antagligen förstår då jag bloggar oftare än vad som är normalt för mig. :) haha

  Är inte det här äkta lycka, så säg mig vad det då är!:) <3 Love You!




                
Ibland kan man ju fundera om vi är normala? Men det är klart vi är! :)



Nu ska jag försöka höra av mig till polers om det går att hitta på nåt skoj idag. Själv är jag ganska sugen på bio.:) (Om jag inte får en av mina hostattacker så jag skämmer ut alla) :)
Ha det bäst alla!

Bye! / SS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback