27 januari -The one whit the dream about Idre. :)


Hur tråkigt är det tillåtet att man får ha då man är sjuk?? Extremt tydligen. Men nu är jag snart frisk så då ska väl förhoppningsvis livet komma tillbaka också. :)

Är så grymt sugen på att åka på en riktigt skidsemester till fjällen! Samtidigt som jag är extremt sugen på en utlandssemester. I will go! Vill nån följa med? ;) Hade tänkt att maila Sara ikväll men då fungerar inte hotmail! Verkligen så typisk! Hittade ett sånt bra pris för boende i Idrefjället! I want to go there! Är man fyra pers så kostar det bara 600 per person för boendet från tors-sön. :) Det tycker jag var ett bra pris! Nån som är sugen mer än jag?

Nu ska jag borsta gaddarna och sen läsa boken jag blivit förälskad i, snart har jag läst ut den. :)

Sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback