26 januari - the one with the sickness

Så var jag sjuk igen då... Känns som att det var nyss, men det var i mitten på november sist faktiskt. Är värsta hes, ring mig så får ni prata med en ni inte känner igen. haha Har inte lika mkt feber nu, men är rätt seg. Och nu har jag ÄNTLIGEN fått min beställning av framkallning av bilder bekräftat. Plus ett antal extra foton jag får framkalla, för allt besvär. :) Så nu ska väl kanske mina fotoalbum bli klara någon gång.

Tack Karin för din varma kommentar. :)

23:e februari ska jag och Kicki rocka  ;)  Tänk dig bara bilresan dit gumman. Vad kul vi ska ha! Tänker på dig.. Väntar på your call nuu. =)

Nu ska jag krypa under filten igen. :) Ha det gott mina vänner! Puss å kram


Senare:
Ja, tänk vad annorlunda allting kan bli... Har inga ord för det.. Jag har verkligen inte det. Vet inte riktigt vad jag ska tro om det. Men det är inte det, utan det är det.

Är så rastlös. Det är så tråkigt att vara sjuk!

Ännu senare:
Har spaghettiben då jag går. Obehaglig och lustig känsla, men samtidigt lite kul. Skrattar åt mig själv då jag ska gå. :) Det är också lustigt vad vissa val kan påverka en inifrån... Känner mig så känsloladdad ikväll.

What's the time, seems it's already morning
I see the sky, it's so beautiful and blue
The tv's on but the only thing showing is a picture of you

Oh I get up and make myself some coffee
I try to read a bit, but the story is too thin
I thank the Lord above you're not here to see me
in this shape I'm in

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small, I stare at the wall
hoping that you think of me too
I'm spending my time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback