21 januari

När livet består av avgörande beslut i ens egna händer... Vad gör man i en sådan situation? Man lyssnar till sitt hjärta. Det kommer jag att göra. Vet inte om det är rätt eller fel. Men så här kan det inte vara. Finns inte mycket jag kan göra åt det heller. Det är bara att acceptera. Det finns så mycket i livet som man ska vara tacksam över. Det försöker jag verkligen vara. :) "Du själv är den som avgör och väljer hur din morgondag kommer att se ut tack vare av vad du tänker och låter dig påverkas av. Tänk tankar av liv och hopp."

Läs det igen och försök ta in det. Tänk tankar av liv och hopp! Det tänker jag göra!

Jag vill prioritera min familj och mina vänner. Utan dem så vore inte jag den jag är idag.  Det är ju de som är de viktigaste man har. Och alla vänner jag fått genom Carola. Är så tacksam för det! Och utan C så vore jag inte heller den jag är idag. Hon är så klok! Hon har allt. Rock on, I am!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så klok Sara! :) Och jag är så glad att du finns

2007-01-22 @ 16:01:33
Postat av: Anonym

2007-01-22 @ 16:01:48
Postat av: Anonym

!!

2007-01-22 @ 16:01:59
Postat av: Karin

2007-01-22 @ 16:02:27
Postat av: Anonym

Det skulle bli ett sånt där hjärta också men det funkar inte :p

2007-01-22 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback