5 februari

vi

Myspys i stugan! <3

Åkte som sagt till stugan i fredags på kvällen. Var riktigt mysigt. :) Lördagen åkte vi med rälsbussen till Jokkmokk. Det var en rätt händelserik resa om jag säger så. Finns massa med bilder från helgen i min bilddagbok för de som är intresserade. Toppen helg!

Söndag jobbade jag delad tur, så jag hann inte göra annat än att jobba och sova.

Idag är det måndag och jag har samlat mod att ringa ett samtal, men personen i fråga tryckte på upptaget. :p Får ringa senare, han var säkert upptagen bara. Ikväll kanske jag ska iväg och åka slalom! Äntligen, det är på tiden. Hoppas bara att det blir av också.

Lördagkväll hade jag såklart velat vara i Haparanda, men nu är det ju snart dags för Lycksele så. :D "Starting all over again" vill jag höra live!

Längtar till 10 mars också. Då jag ÄNTLIGEN får träffa Sassa igen. Och Anna. Det ska bli hur mysigt och hur kul som helst. Och såklart så blir det ju inte sämre då vi får träffa C igen!  Kanske jag får träffa Carro då också, en snabbvisit till Örebro?


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback