20 februari

Så var min karriär som dagisfröken påbörjad då:p Haha, det gick faktiskt snabbare än vad jag trodde att lära mig alla namn. Dock vet jag en sak jag glömde, som jag kommit på nu efter att jag kommit hem. Men men, det är väl inte det värsta som kan hända! Igår då jag jobbade kväll hände det också en lite halvtaskig sak, men det går inte att göra ogjort so that´s life! Men man tänker ju ändå på det. Iaf jag!

Efter två stressiga dagar har jag nu kommit på att jag har några födelsedagsbarn som jag måste åka och köpa presenter till! Så det är nog bara att dra iväg snart!
Så det är väl bara att pallra mig iväg då!

Over and out

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En timma senare: Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Vadå stress?

 Present 1/3 är avklarade. Mer letande får jag göra imorgon om jag hinner. Beror ju på hur eller om jag ens jobbar också. Vill också hinna iväg till Piteå och köpa sista minuten grejer till flytten. Får väl se om morgondagen blir lika stressig och om jag hinner göra nåt då!

Grekland nästa då?? :D
Bye!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du inte är lika stressad nu efter häggis kanske två ggr samma helg till och med! KRam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback