19 februari 2007

Det här inlägget tillägnar jag Kicki och Carro. Kicki som fyllde hela 19 år igår. (Välkommen till klubben för oss gamlingar) ;) och Carro som fyller hela 20 år idag! Grattis till er båda! :D

Ikväll har jag äntligen fått jobba! Hoppas det kommer lite mer jobb här framöver. Nu när det iaf finns två alternativ, även om jag mest föredrar det ena.:)

25212-27
Kristin x 2. Kicki på sin underbara födelsedag! :)


Bara fyra dagar kvar nu! :D Som vi har längtat efter det här jag & Kicki, så är vi verkligen värd det.:) Och på onsdag kommer Carro hem för några dagar. Kan knappast bli bättre. Vi börjar bli allt bra gamla. Jag läste lite av det vi skrev för nåt år sen. "om fem år". Läste bara lite som Carro hade skrivit och det stämde ju faktiskt lite grann. Dock känner jag lite presationsångest över vad alla trodde jag skulle syssla med nu. :p haha

Hoppas ni har det bra allihopa!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback