16 februari.

Hej allesammans!

Det här inlägget skriver jag endast för Sassas skull. :) haha. Enjoy Sassa! ;) *internt*

Igår var jag, Frida, Nicklas och Sandra på IKEA. Det var en väldigt lång bilresa kändes det som! Stressigt var det också. Då vi väl var framme så hade vi bara 1,5 h på oss att shoppa loss. På slutet sprang vi omkring där på lagret som ett par yra höns för att hinna få med alla möbler jag skulle köpa. Som tur var hann vi. Var några småsaker som jag inte hann köpa men det kan jag köpa någon annanstans. :)
Blev billigare än vad jag hade räknat med också. :) Måste ge ett stort plus till Haparandas IKEA. Det var det mest välsorterade IKEA jag varit på.

Förresten så var jag i Piteå och såg "Linas kvällsbok" på bio onsdag kväll! Det var en mycket trevlig kväll med av mina favoriter. :)

Idag tog fotoalbumet en annan vändning. Jag kan snart göra en saga om den. ;) Idag blev det ett steg framåt och tre steg bakåt! Jag blir galen!!

Om en vecka är jag inte hemma. Då är jag på ett helt annat ställe! Ska bli skönt att komma iväg. :)
Nu väntar jag på att nån av alla jag pratat med idag ska höra av sig om kvällen så blir det att hitta på nåt skoj och prata om utlandsresan! :D Ska bli hur kul som helst!


Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Sass

jag är tacksam:)

2007-02-16 @ 18:14:49
Postat av: änapäna ;)

Oj, en och en halv timma! Jag skulle aaaaldriiiig kunna ha så kort tid och välja möbler och hinna allting! Du är effektiv, beundrar det! haha! Hörde nån av sig så ni kunde hitta på något?

Postat av: Jenny

haha Sara . Då har du inte varit i Stockholm på deras Ikea . Det är vad jag kallar för Ikea :)

KRAM

2007-02-17 @ 19:46:25
URL: http://tjohalia.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback