12 februari

Hej och hå!
Dags för en uppdatering!

Igår var jag och åkte slalom för första gången denna säsong! Underbart var det, dock väldigt kallt. Men vi förlorade ju ingenting då det är gratis att åka i Kanisbacken! :) Sen på kvällen såg vi "Underbara älskade". En rörande och väldigt gripande film. Nästan så jag än är lite berörd av den. :)
Det har blivit några framsteg vad gäller mitt fotoalbum! Men bara några. Tre steg framåt, ett steg bakåt ungefär.

På onsdag får jag veta slutdomen kanske? Ska bli roligt om det nu blir av!
11 dagar till Kicki kommer! <3 Ååå, vad roligt det ska bli!

Snart är det dags för en Piteåsväng igen känner jag. Känner behovet av det. ;)

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: änapäna

Tre steg framåt och ett steg bakåt är ju helt klart framåt. Snabba steg! (: Kul att du äntligen kom iväg på den där slalomturen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback