Peppisar

Läste Johannas blogg på jobbet. Och så hade hon lagt ut denna film. Det är så kul! Hanna visar oss den med jämna mellanrum och vi skrattar alltid lika mycket. Det är så himla skrattsmittande. Trots att han är ganska taskig som skrattar. Men vi skrattar alltid lika mycket åt det. Så även idag. haha



Annars så bakade jag peppisar efter jobbet. De blev lite hårda men annars bra. :p
På min lunch var även gänget här så vi planerade vår julklapp till varandra lite grann. Det blir nog helt underbart great! Stockholm med teater och shopping.:) Jag hoppas på lite massage också. Men jag kom just på, att det kan ju faktiskt Carro göra, mycket billigare. ;) Hon kan få en kram eller två istället. ;)

Har pluggat efter jag bakade och snart kommer Karin förbi. :) Mest troligt kommer Natta sen också. :) Sms:ade Emma men hon verkade inte riktigt vilja svara. :p

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! Kul den var, men taskigt ändå..

Postat av: Carro

Hahaha! Kul den var, men taskigt ändå..

2007-12-10 @ 12:33:40
URL: http://carracool.blogg.se
Postat av: Carro

Hahaha! Kul den var, men taskigt ändå..

2007-12-10 @ 12:35:55
URL: http://carracool.blogg.se
Postat av: Anonym

Det blev nå fel när jag skrev så jag fick skriva in koden flera gånger, men tydligen kom kommentarerna upp iaf. Du kan ju plocka bort några av inläggen iaf..:P

2007-12-10 @ 12:36:53
Postat av: emma

nepp emma jobbade igår=) heeeeeela natten lång=) o kvällen me:p

2007-12-10 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback