Klimatet är bak- och fram!

Kan inte somna...
Kom på att jag ville veta hur många grader det är i Sthlm så jag vet vad jag ska ha för jacka. Det är ju faktiskt lite komiskt. Här är det typ 4-5 plusgrader och snön smälter som aldrig förr... :( Och i Stockholmia är det typ 3 minusgrader. Jag som inte har några bra skor som passar! Aja, det löser sig imorgon sa han som föll i syrabadet.
Nu ska jag få julmys imorgon! :) Ska bli så kul att träffa alla igen. Synd bara att jag inte kan stanna i Sundsvall längre på vägen hem, Nu måste jag sova så jag orkar upp till provet imorgon. (Vilket kommer gå skit, för jag har inte pluggat nåt alls typ) Hade tänkt plugga ikväll men så blidde det inte riktigt.

Sov gott mina änglar

Kommentarer
Postat av: hanna

God jul :)

Postat av: Jenny

När ska vi byta julklappar ;)

2007-12-21 @ 13:06:09
Postat av: Sara

Jenny: När som helst. :) Kanske julafton? haha Jag jobbar imorgon men är hemma mellan tolv och tre. Så det är isf då! :)

2007-12-22 @ 20:42:50
Postat av: Anonym

väntar på uppdatering!

2007-12-27 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback