Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag tog mig inte riktigt iväg till jobbet eller ens ut på byn idag. Det har aldrig någonsin hänt att jag ringt och sjukanmält mig till jobbet men det hände alltså idag, så då kan ni tänka själv hur illa det är.
Borde antagligen vara hemma imorgon också, jag har faktiskt ett förstånd som säger det. MEN, jag orkar inte tjorva för att få sjukersättning så jag har sagt att jag pallrar mig till jobbet imorgon. Men jag vet att jag inte borde det. Men det är inte lätt att vara sjuk i dagens samhälle.

Nu har jag orkat vara på benen en stund. Ska göra mig klar för kvällen och faktiskt lägga mig nu. Är helt totalt orkeslös på alla sätt och vis. Tycker faktiskt lite synd om mig själv. Men jag överlever. Jag ska klara mig igenom morgondagen på jobbet! Men så sa jag imorse också, men ändå. :p

image127

Ungefär så känner jag mig. Då vet ni på ett ungefär. :p
Ha det bra alla. Saknar! Puss


Kommentarer
Postat av: karin

krya på dig gumman

2007-12-28 @ 19:53:08
Postat av: emma

krya på dejj o jobba inte om du e sjuk! de e farligt.

2007-12-28 @ 22:54:03
Postat av: natta!

tror inte att jag heller sjukanmält mig från jobbet, inte vad jag kan komma ihåg iaf :S Krya på dig!

Postat av: natta!

inte förns nu iaf :P

2007-12-29 @ 18:18:09
URL: http://nattali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback