Bamby på hal is

Jajomän. Har varit på en promenad ikväll av hemlig orsak. Nu när det är så varmt här så blev jag verkligen Bamby på hal is. Ni skulle ha sett mig i backarna. haha De som såg mig måste verkligen ha fått sig ett gott skratt eller två.  I en jättebrant backe (jag trodde det skulle gå bra, för det såg inte så halkigt ut), och så mitt i backen så står jag som Bamby alltså och funderar hur jag ska kunna ta mig mer mot kanten för att det inte såg lika halkigt ut där. Men så fort jag lyfte ena foten så bara gled jag. Till slut hoppade jag typ till diket. Haha. Det var lite småkul ändå. Går omkring där helt ensam och skrattar för mig själv. Vad ska folk tro egentligen? Men det bjuder jag på. Jag hade ju kul så. :)

Nu sitter jag med en toning i håret. Mellan 5-10 över ska jag skölja ut det.

Dagen började förresten att jobbet ringde och väckte mig stax före åtta. (Jag som absolut inte ville bli väckt) Frågade om jag kunde jobba ikväll vilket jag sa att jag inte kunde).. (Mias förtjänst ;) ) Var sedan en timma för tidig till Nyberga, där vi skulle ha lektion idag. Lite gratis motion blev det iaf, för jag gick hem då jag upptäckt det för att sedan gå tillbaka. Efter lektionen gick vi tillbaka till skolan för att ha lite julmys. Det var faktiskt kul! Spelade pratmakarna, åt (inte jag då), men läraren tyckte så synd om jag och en till som inte heller kunde äta av all choklad, så hon sprang till kiosken för att köpa särskilt godis till oss. Det var rätt sött tycker jag! Sedan stack läraren vid sex och då tog vi fram spriten...

Haha, skojar bara! Då blev det hänga-gubbe. Det var så kul! Sånt där man gjorde för länge sen i skolan åkte fram igen. Härliga tider säger jag då bara! Och jag har faktiskt fått lära känna några i klassen bättre, vilket var meningen av denna kväll. Så det känns bra. Finns många fina människor i klassen. Vissa (inte så många) som dock beter sig annorlunda i vissas närvaro men det är sånt man får ta.

Nej, nu ska jag plugga till tio över så jag kanske kan sova sen. Imorgon får Henke äntligen tillbaka sitt körkort. :D Så jag hoppas han får det i postlådan imorgon så han kan komma förbi sen och förhöra mig. ;) Hoppas verkligen det går bra på provet!! Har fixat skjuts till Kallax på onsdag också! YES! (Tack, Nat, du är en ängel)

Snart juliskonserterna. <3 Ska bli så himla kul att träffa alla igen! Har verkligen saknat alla så mycket! Älskar Er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! :) Jag vet faktiskt ingenting ännu om det, ska planera med pappa hur vi ska göra. Men när jag vet planerna så medelar jag dem på bloggen! ;) Hoppas man får träffa dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback