Södertrippen

Hej!

Länge sedan sist... Men det har varit fullt upp...Minst sagt. Men för en gång skull så har jag haft fullt upp med roliga grejer! Har hunnit vara i Sthlm, Kristinehamn och Örebro och sen Sthlm igen. :) Vet inte ens var jag ska börja för att få med allt. Men jag tänker inte ens försöka få med allt. Ni som vill veta kan ju helt enkelt fråga mig. ;) Kommer en massa bilder med beskrivning på bilddagboken sen. Kolla där!

Fredag kom jag till Sthlm och bar omkring på min (minst sagt) feta väska. Tog mig efter många om och men till Globen. Väntade, väntade och väntade. Hade ingen aning om var jag skulle vänta men jag väntade snällt och roade mig på mitt eget lilla sätt. ;) Efter ett bra tag ringer Sara för då hade hon rast så hon kunde komma och möta mig och så visade hon mig var jag skulle sen. Hon var så tjusig så. (För er som inte vet det så sjöng hon i kören på Gospel Night i Globen). Alla var så himla duktiga. Men utan att skryta alltför mycket så kan jag stolt medge att Sara och hennes mamma syntes mest där de stod längst fram till höger i kören. Det var dem som var praktexemplena på hur man ska se ut. De var gladast av alla och diggade mest. hihi (A) Syntes mycket i tv också. ;) Träffade Natasha en snabbis där inne också. Såg till en annan viss person där också. ;) Iaf, ska inte bli så långtdragen. Sara var MYCKET duktig iaf! Filmade henne och tog en massa kort. *stolt* Sen sov jag hos henne och sen morgonen efter blev det stress med att göra henne fin till bröllopet. Slutade med att jag missade bussen och tur var att jag inte lyssnade på de sura killen som sa att jag inte kunde ta mig till Kristinehamn förrän 6 h senare. Jag hann precis med nästa buss, men med ett annat bolag. (Saras mamma var snäll och betalade den resan eftersom det inte var mitt fel att jag missade bussen)

Sen var jag framme i Kristinehamn och ANNA! :D Helt underbart att få krama och se henne igen. Kunna prata IRL liksom. Var hur underbart som helst. var i skärgården och tog en massa kort, njöt av sommarens sista solstrålar och pratade. Tog kort med picasso-skulturen (enbart för att skryta inför pappa) Träffade hennes kompisar, Angelica, Emma och Jenny. Så nu har jag ett ansikte till människorna hon snackar om också. (A) Sen blev det singstar -Jag vann inte. Och sen blev det utgång. Jag tyckte schlagerbaren var roligast. haha Vi kom hem rätt sent och sen steg vi upp tidigt dagen efteråt för att åka till Bodaborg och möta andra Anna. Fy vad vi ägde stället alltså! Och vi höll på att klara TURBO A-banan! Om det inte vore för att de stängde..haha Vi hade den bästa hejaramsan: "Vi ger a-a-a-llt, vi ger aldrig nånsin upp, vi ska kämpa tills vi dö-ö-ö-r, även om det kostar allt"Haha klockren dag/kväll! Var så kul att träffa annorna. Ni är bäst! <3 Såklart blev det mys med en kopp te med anna på kvällen. Så som bara vi kan. Så mysigt (A)  Morgonen efter skulle jag åka vidare till Örebro och Anna skulle till universitetet, första dagen. :) Hann säga hejdå två gånger. Det dröjde då inte länge innan jag fick se henne igen. :p Nu hoppas jag att det inte dröjer alltför länge till nästa gång. (A) Har ju önskat mig henne i födelsedagspresent så jag kan ju hoppas. (A)25212-106

Örebro då. Träffade CARRO igen. :D MYYYYS. Lale (Daniel) också då förstås! Bio, Tv, promenader med Tiff (vovven), stan och mera mys. Hur skönt som helst att träffa min bästa Carro igen! Onsdagen var det dags att åka därifrån också. :(

Efter tågresan från Örebro väntade i Sthlm ca två timmar och under den tiden hann jag träffa andra Anna igen i ca 15 min. Tiden kändes inte lika lång då. Underbart att träffa henne igen. Helt otroligt hur många gånger vi träffades under så kort tid utan att någon konsert varit inblandad! KUL! :D Det är så det ska vara! Precis innan tåget skulle komma så hann jag träffa Sassa i 10 minuter också. :D Äntligen! Som jag har saknar henne! Synd att vi inte träffades så länge. Känns nästan som en dröm. Det gick så snabbt. Det hände en olycka vid spåret bredvid mitt också. Värsta poliserna kom och ambulanser. Undrar vad som hände kvinnan som av någon anledning skadats nere vid spåret. ? :/ Hoppas hon inte fick så allvarliga skador!

Sen var det tack och adjö för den här gången och nu är jag hemma! Har mkt att göra men det är väl så det ska vara. Har varit på en kurs idag och även hunnit vara upp på AF. Har varit hem till päronen också. När jag skulle till AF så mötte jag en speciell person. Jag blev påmind om det. Det är så svårt...

Nu har jag städat (packat upp) lite och fört över bilder till datorn så nu ska jag gå en promenad i höstkylan och sen koka mig en kopp te och mysa lite. Sen ska jag sova (sov inte så mkt på tåget) Nu blev det ganska långt ändå så grattis till er som lyckats ta er igenom allt! (läs detta som att klockan vore runt 21) Imorgon väntar tandläkaren, läkaren och eventuellt en Piteå-tur och sen lite ditt och datt. Hej och hå! Lev och må väl! (nu har min "granne" där nere kommit hem och jag kan säga att jag hör att hon spelar musik -högt) Det är faktiskt en vanlig torsdag ikväll! Och jag har inte sovit ordentligt på två dygn och ska upp med tuppen imorrn. (Är inte på bra humör i skrivande stund) Okej, om det är nån gång liksom. Men det är ju jämt då hon är hemma!

Nåja, ska inte låta min ilska gå ut över er. ;) Saknar er! Natti!

Puss och kram // Sara

Kommentarer
Postat av: änapäna

Nu är du på andra sidan jordklotet igen. suck!
jag håller för fullt på att hitta bra presentpapper jag kan slå in mig med, så vi får se hur det blir, haha! ;)
saknar dig så, vi hade så underbart kul ju! Går inte att beskriva, men alla kort säger ju mer ändå! :D

Postat av: carro

en annan viss person jaså haha.. vem kan det ha varit... tänker vi på samma då?? Kraam**

2007-09-02 @ 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback