Helgen då allting hände

Ja väldigt mycket har hänt sedan sist... Tänker inte ens försöka gå in på allt. ;)
Rixfm festivalen i torsdags var skoj! Vi stog dock i värsta vattenpölen hela tiden, så vi var riktigt blöta sen. Alla hånade norrland som vanligt. ;) haha Det var rätt segt först men när Ola, Danny & E-type började så släppte publiken låss lite mer.

Fredag. Ja, det var då allt hände. :/ Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!

Lördag följde jag med Emma och var chaffis till och från Luleåkalaset. Haha shit vad skoj vi hade gullet! Så mysigt att spana in lyxhusen ;). Tjuvhoppade lite på en studsmatta, det var roligt. :) Satt på en brygga vid havet och tittade ut mot havet och stan som lyste där i mörkret. Pratade och sådär. Hur mysigt som helst! Tog en massa töntkort som bara vi kan, pratade lite mer och hade allmänt mysigt. Sen blev det lite långtråkigt då dom vi var chaffis åt aldrig ville hem. Men till slut så ;) Det sista vi hittade på var att vi körde till kallax. Och det blev hur tokigt som helst. Men jag säger bara, vakten måste ha haft lite att göra iaf! PINSAMT!  Mer säger jag inte. Hur som helst... Det kommer bli hur kul och tokigt som helst om det bara är vi som åker till utlandet tillsammans. ;)

image104

Idag, söndag, har jag sovit jättelänge! Skönt och välbehövligt! Sedan har jag städat lägenheten, bytt gardiner, planterat om blommorna, diskat och tagit fram den nya mattan till köket! Supersnyggt blev det! Nu börjar solen kika fram så jag tror jag ska gå ut på en promenad och kolla läget. :)  Men först ska jag slänga in lite kläder i tvättmaskinerna!

Lev och må väl mina vänner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback