Mina stjärnor

Bara för att jag har tänkt åka söderut! Jag måste till Carro. Jag har abstinens besvär. Och då jag ändå är så pass nära Anna så kan man ju slå två flugor i en sväng. Iaf en dag på stan tillsammans. ;) (planerar utan att höra med nån) :)  Och jag måste till Sassa. Mitt livs stora ljuspunkter. Ni lyser upp mitt liv. Är så glad över att träffa Anna på lördag också!  Har pratat en snabbis med Helena också. Mina stjärnor som lyser extra starkt i mitt liv.  Dock är det skandal att jag inte har en enda bild på Helena i den här datorn. Sorry vännen. Men du vet att du hade varit där bredvid Carro. :) Du har din plats där. :) Ska åtgärda det snarast möjligt! Nu sova!



25212-55

It is higher than the highest mountain
Fresher than a sparkling fountain
Deeper than the deepest sea
I can't believe what's happened to me

Kommentarer
Postat av: anna

Du lyser upp mitt liv sara. Så söt du är. Vore kanonkul om du kom hit ner och passade på att träffa mig samtidigt, vore ju jättekul ju! :D det tycker jag vi måste prata mer om! Söötnos!
Snart ses vi gullet, ska bli kanonkul!!

Ledsen att jag bara försvann men Msn "svarar inte" så allt stängdes av och försvann så säger god natt och sov gott här istället! Tycker så mycket om dig sara. Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback