Ett hjärta för var och en av oss

saraoanna

Jag och Anna vid forsen. (Du måste komma hit i sommar också, så ska du få se allt ännu vackrare) :)

Nu sitter jag i min tomma lägenhet och tänker på allt som varit. Jag saknar mina gullungar. Madrassen efter Kicki ligger fortfarande kvar som hon lämnade den. Sängen efter Anna och Anna är fortfarande orörd. Och jag i min tur funderar seriöst på att sova i soffan... För då kanske känslan av att de fortfarande är här kommer. Jag saknar er mina gullisar! I love you guys!!

Jag kom för ett tag sedan hem från F. Jag blev fasen rädd av wallader filmen. Inte just då, men efteråt då jag skulle cykla hem i mörkret. :S Usch!

Har lagt märke till att mitt hjärta eller vad det nu än är slår konstigt då jag anstränger mig :S Iaf då jag cyklar. :/ Blir typ svårt att andas just då det gör så. Jätte obehagligt! (från en sak till en annan).

Nu ska jag sova. En uppdatering får komma imorgon eller nåt. Så ska jag skriva mer om helgen som varit! Saknar er mina hjärtan! Kom ihåg, ett hjärta för varje person av oss. <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig sara

Postat av: Anna

Ja, ett hjärta för varje person. Systrar <3

2007-04-23 @ 16:04:50
Postat av: anna

Ett hjärta för var och en av oss.
Saknar dig Sara och du skriver så fint! Bilden där på oss tycker jag mycket om :)Vi har haft så kul i helgen, så känslofyllt! Känner mig helt ostabil här hemma, som man kan gråta av allt fint när som helst :p
Ni är som systrar. Det känns så.
Älskar diG!

(Vi kan prata om F sen, tycker jag :)

2007-04-23 @ 16:52:45
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: anna

Ett hjärta för var och en av oss.
Saknar dig Sara och du skriver så fint! Bilden där på oss tycker jag mycket om :)Vi har haft så kul i helgen, så känslofyllt! Känner mig helt ostabil här hemma, som man kan gråta av allt fint när som helst :p
Ni är som systrar. Det känns så.
Älskar diG!

(Vi kan prata om F sen, tycker jag :)

2007-04-23 @ 16:52:46
URL: http://evighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback