11 april, Lunchrast

Nu sitter jag på jobbet och har lunchrast. :)

Igår kväll gick jag en skön kvällspromenad. Dock var det väldigt kallt ute! Våren, kom hit på riktigt nu!!
Vill hinna åka slalom en andra gång innan Kåbdalis stänger. Hoppas att det går nästa vecka!
Idag skiner solen som aldrig förr och den värmer både insidan och utsidan. Det där ordspråket stämmer. "Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne! Så känner jag nu!

Anna: Jag saknar dig! Du betyder så mycket för mig! ÄLSKAR DIG!

Carro: Saknar dig också hopplöst mycket!! Snart, snart, snart, ska jag se till att se dig igen! Älskar dig vännen min.

Helena: Du finns här och det är jag så glad för. ÄLSKAR DIG!

Sassa: Jag saknar dig något så enormt! Jag hoppas vi ses snart. I sommar måste det ske! ;) ÄLSKAR DIG GUMMAN!

Älskar er andra också, ni som jag inte skrivit upp nu. Hinner inte mer. ÄLSKAR ER.

Stora kramar / SS

Kommentarer
Postat av: a

saaaaaknar dig vännen min! ÄLSKAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback