Sommaren 2006 har lämnat oss

Nu var det länge sedan jag skrev. Rättare skrivet så har hela sommaren 2006 hastigt lämnat oss alla. (Inte i stor sorg och saknad hoppas jag) Även att det känns lite vemodigt eftersom jag knappt hunnit vara ute i det fina vädret på grund av allt jobb, men det vägdes upp med alla roligare resor och allt annat roligt som hänt denna sommar! Vilken sensation sommar det varit, vädermässigt alltså. Det har även varit en sensationsommar värdemässigt, för jag har hunnit med så mycket roligt. Och jag har faktiskt även haft roligt på jobbet! 

Det har självklart hänt lite negativa saker, som för alla andra. Men de ska man inte koncentrera sig på. Det är synd att visa saker har blivit som det blivit, men jag kan inte göra något åt det och därför ska jag inte lägga någon koncentration på det. Så enkelt är det!

Ikväll har jag funderat på framtiden, och oavsett vad den bär med sig så kommer det att bli bra. Det blir vad man gör det till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback