Tokskön kväll/natt!

Hej igen!
Nu har det hunnit bli den 19 november. Eller 20:e är det väl nu egentligen. :) Men jag skriver i 19:e format, för att det ska bli enklast för alla läsare och mig. ;) Igår var jag rätt dålig! Speciellt på kvällen, började blöda näsblod och hela köret. :S Ville nysa hela tiden och gjorde det ofta, det var så illa att jag funderade på att klippa bort näsan ;). Iaf, jag sov länge idag och det behövdes antar jag. Sedan fick jag mer kraft och bakade bullar. Sedan fick jag och Emma ett galet ryck. ;) haha Körde till Storforsen för att se att restaurangen stängt tidigare just idag. haha Körde sen via Vidsel/Manjärv/Muskus för att sedan rulla in en sväng i Korsträsk. Sedan körde vi raggen några varv, men det var faktiskt inte för att köra raggen utan för att besämma var vi skulle ta vägen.:) haha Jag tror det blev närmare 10 mil totalt. ;) Det blev till slut Konsum som blev vår destination. haha For sedan hem till Emma och fikade en massa av det vi hade köpt. Och sedan surrade vi bort... typ 6 (!) timmar! Eller vi surrade inte bort timmarna, utan vi behövde de timmarna. :)Spelade också labyrinten. Både det äldsta spelet och det "nyare".  Vi prade verkligen om allt mellan himmel och jord. Så skönt när man kan prata om allt. Verkligen A-L-L-T! Är så glad att jag har en vän som dig gumman! <3 Så underbart att ha dig hemma att det inte går att beskriva med ord!

Nu är det väl tänkt att jag ska sova, men är faktiskt rätt pigg! Undrar vad det blir för tokigheter på onsdag? Och i helgen! ;)

Älskar alla de mina och alla andra värdefulla <3 Puss & kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback