Jag älskar dig!

Har varit hos tandläkaren i Piteå idag. Så fruktansvärt onödigt! Öppnade munnen, gapade ett tag, stängde munnen och gick därifrån. Orkade inte ens bry mig om att få bensinersättning, som de glömde ge mig. Är ju ändå bara 20 kr, så orka bry sig! Tandläkaren berättade att jag ska dit om ett halvår igen och då kommer jag att måsta betala. 380 kr! Ni kan glömma att jag ska komma då för att bara öppna munnen och veta vad de kommer att säga! Bättre att spara de pengarna till när man verklige behöver till tandläkaren sen här i Älvsbyn liksom. Lär ju ändå kosta skjortan då! När bara en vanlig undersökning kostar 380 kr också. Far ju hellre på en sån då. Sjukt dyrt är det ju då iaf.

Jaja, nog om tandläkare. For sedan till Frida. Vi käkade mat ihop och pratade en hel del.  Sen skjutsade jag henne till lillkonsum och for sedan till Malin och co.  Emma var på strålande humör. Malin sa något angående det. Hon är så mycket annorlunda då jag inte har med mig någon kompis. Då blir hon mer grinig. Men hon känner ju inte dem, så det är ju inte så konstigt. Hon sa typ 5 gånger att hon älskade mig och jag sa att jag älskade henne också. "varför?"frågade hon då. "För att du är så underbar och du ä så söt" Svarade jag då. Hon är min gullunge! Och Emil säger hon att hennes lillebror ska heta. :) Hon var med andra ord på så strålande humör att man inte kan bli annat än lycklig då man är med henne! Gounge dära! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback