Farsdag

Alltså jag sitter och funderar varför jag har den här bloggn när bilddagboken skulle funka föräven det. När bilddagboken är så mycket bättre och mycket smidigare att lägga upp bilder samtidigt och så. So I don´t know liksom. Men jag tror jag har kvar den här för att jag vill ha kvar allt som jag skrivit här förut.

Har iaf varit hos farmor och farfar. (som vanligt när det är farsdag) :) Sen kom faster och mina kusiner dit och jag, Oskar och Frans spelade såklart kort. (Det är också en nykommen tradition). Och jag vann för det mesta, såklart. ;)

Imorgon ska jag jobba..:D Kanske tisdag, onsdag, beroende på om hennes pojke är sjuk då också.

Jag vill att min dator ska  bli fixad nu så jag kan fixa och redigera filmerna från sommarens konserter och alla bilder jag har och allting annat.

Satt och tänkte på Sthlm nyss. När Carola stod där uppe och vinkade till oss hela tiden :D haha. Hon är bara för söt! Jag hoppas det blir en julkonsert. Det blir liksom ingen jul utan hennes julkonsert. :(  Men den som lever får väl se vad som händer.

Efter nyår flyttar jag nog!!:D:D:D

Genom allt, genom vatten som renar mig, väljer jag dig, min enda längtan och som jag lever för...
Sanna vänner är det finaste man kan ha!
If life was a song, would Ypu sing it, would You sing it with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback