Allt och inget

Hej! Detta försökte jag lägga upp typ vid 18 tiden ikväll. Men då funkade det inte, som tur var kopierade jag texten innan. :) Jag kände nog på mig att det skulle bli som det blev. =) Och tur var väl det! Så då lägger jag upp det nu då jag kommit hem istället! Har förresten tagit lite flumbilder ikväll. Jag, Helena och Natta! Håll utkik i bilddagboken, ni som har mig som vän där. :) Så läs detta som att det är den 23/11 alltså!

Nu är det ett tag sedan jag var ute på Internet över huvud taget.. Måste först berätta att pappa har fått vara en hjälte! I tisdags körde nämligen hans buss i diket. Han fick hjälpa busschauffören ut genom fönstret och fick bära en man på ryggen. haha. Ingen kom till skada mer än så, så det var ju bra. Men många var i upplösningstillstånd, men min pappa var hjälten. :)

Nu ska ni få läsa nåt kul! (Eller så inte) Hos ett par på jobbet så har jag sett världens finaste julprydnad. En sån här grej som lyser i fiberoptik, vet inte riktigt vad sådana heter, men typ fiberoptik by skulle man väl kunna säga. Och så far jag och Mamma på OK idag, så finns den där! Vi köpte en, den är så fin. Jag kan titta på den helt förtrollad, hur länge som helst! Verkligen superfin och den var inte ens dyr. :D Undrar om jag får ta med mig den då jag flyttar? ;)
 
Har beställt en ny kamrem till min bil också. Hoppas det inte blir alltför dyrt. Har tittat på en vinterjacka och hittade en jag gillade jätte mycket! Men fanns dock bara i storlek 40. Så passar den? Svar: NEJ!

Igår var jag och Emma i Storforsen förresten. Tog dock inte några kort på den upplysta forsen. Lovar att fotografera nästa gång! Ska dit igen inom en snar framtid! Europas största fors liksom. Ganska mäktigt faktiskt! Men vi är så van så vi har väl blivit lite bortskämda. Skulle önska att Carola har något framträdande där någon gång i framtiden. På scenen mitt i naturen liksom. Tror jag hon skulle uppskatta faktiskt.
 
Jag har tänkt så mycket idag på hur glad jag är att de vänner som alltid finns där och ställer upp.! Och de som man kan prata om ALLT med! Verkligen allt. Det är så underbart skönt. Det är fint att kunna dela med sig av allt liksom. Det är inte många man kan det med.. Och framför allt de som kan säga hur mycket man uppskattar vänskapen liksom. So wonderful! Man måste kunna prata om sånt också för att en vänskap ska fungera. :) Det tror jag på! Jag har märkt vilka som verkligen finns här.. Och vilka som inte gör det. Och det känns ju bra att veta! Men kan ju fortfarande tycka det är synd, men det är bra att veta. Och en del som aldrig kan prata om känslor.. Vi har ju alla känslor och det är ju synd om man aldrig kan dela med sig utav dem. Det behöver inte vara något speciellt ens.. Men som att bara skriva såhär. :) Jag vet ju faktiskt exempel på sådana som nästan aldrig pratar om personliga grejer. Hur ska man då liksom lära känna en på riktigt? Nä, nu blev jag tjorvig i mitt snack märker jag! haha Älskar mina vänner och jag hoppas att ni vet det! <3 Men det är jag ganska säker på att ni vet! Ni är bäst!

Har inte varit inne på länge för jag har behövt tid... Tid att... ja. se över helt enkelt. Men enkelt är det inte. Har inte jobbat nånting i veckan men ändå.. Jag har funderat mycket. Men så kan det va!

Tänkte på Nickelodeon också. Den stora väntaden innan allt skulle börja. Här ser ni en bild också, jag & gulleAnna! :) Tycker förresten att ni alla kan göra en bilddagbok! :) Det är kul! Då skulle ni ha sett den här bilden för länge sen också. ;) Tycker det är bättre än pixbox så ta nu och gör en. :) Bilddagboken kan man göra mycket mer personlig och det är ju roligare, tycker jag. Gör en nu på
www.bilddagboken.se. :) Ha det bra alla! Glöm förresten inte att kommentera ;) Har ni läst allt detta kan ni gott och väl kommentera lite. :)
Jag & Anna innan Nickelodeon!

// Sarisen -Sleep well

*Visa lite mänsklighet*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback