Ååå vilken underbar känsla!



Jag har riktigt ont i högra knät nu. Har suttit med det böjt för länge antar jag. Hatar det. Ville veta vad felet / felen är NU! Men det gör ingenting med tanke på vad jag fick veta ikväll!

Har varit i Piteå och shoppat (hittade en hel del) och handlat två julklappar till Jonas.  :) Hittade en jacka som jag köpte... Den som jag letat efter i två år nu.. Men när jag har betalat kommer hon i kassan på att det är clubkväll på torsdag, och då får man 20 % på valfri vara, så då skulle jackan bli en aning billigare, så jag lade undan den och fick pengarna tillbaka. :) Dock så var den i medium, så den är lite stor, måste ha med ett smakråd som kan avgöra om den är FÖR stor eller inte. Men den lär väl vara för stor eftersom det är jag och min otur som ska ha den.
 
Åkte sedan till Malin och Emma. :) Jag bara älskar den tösen!

På hemvägen ringde Kicki och berättade det där underbara! Så otroligt glad jag blev. Först fattade jag ingenting! Ååå vilken underbar känsla!  Tur att jag inte blev så paff så jag körde av vägen. ;) Älskar dig! Älskar alla andra i vårt gäng också. <3 Ni betyder så mycket och förstår er på det som ingen annan gör. Och Sassa ska också med! Helt wonderful! Har ju saknat dig som en tok ju! Kan det bli bättre? Svar: Nej!! Hoppas bara att det löser sig så jag tar mig hem på en bra tid och sätt! Sov gott! With love / Sara


Kommentarer
Postat av: Sassa

Wiiee va kul de blir:D

2006-11-30 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback