Spännande helg

En mycket spännande helg måste jag medge. Som gick över alldeles för snabbt. Gårdagens kväll ägdes av oss! ;)
Underbart. Och så spelades ju också Främling och Mickey efter varandra. Vi triggade upp varandra och skrek väl ganska mycket till slut. Och en sak bara: Man kan inte förstå allt här i livet.

Jag kan inte riktigt minnas vad jag gjort i helgen förutom igår. Tiden går snabbt. Men just nu är det väl rätt bra. För då är det snart Påsk!! :) Det ska bli så underbart att det inte går att beskriva. Hoppas jag. :) I really like to hear your beautiful voice.

Livet kan allt vara allt bra underbart ibland. Faktiskt. Har en del att göra nu, men det löser sig väl alltid. -Sade han som föll i syrabadet. Men jag tror det blir bra. Får väl kanske ork någon gång snart att ta tag i det :p But I´m  happy och då kan man tycka att allt ska gå så mycket lättare :) Man kan tycka så mycket här i livet. Men jag tror det är så ibland. Snart...

Det vackraste jag vet...
You make me feel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback