Nått ryck! ;)

Ja, det var ett tag sedan. Tänkte försöka ta mig tid att skriva lite.  Underbar tripp till Sundsvall var det då i helgen! Vi ägde hela stället! Har dock fått en hosta som inte verkar vilja ge med sig, och på kvällarna och mornarna så tappar jag rösten till och från. Vad har mer hänt? Har börjat med slutteatern nu. "Mysteriet på Greveholm". haha. Det kan bli riktigt bra! Jag ska spela mamman! Har aldrig spelat en mamma roll förut så det ska bli spännande.

Har fått nått ryck att jag måste gå ut och gå varje dag, jag känner mig jätte lat annars. Idag tänkte jag minsann gå en till sväng :) Varje sväng är runt en timma. 

Jag längtar mycket efter våren! Snart är det mars dessutom, vilket innebär MF!! Och då får jag veta lite mer om det eventuella sommarjobbet :) Och så har vi en vecka praktik nu vecka 8. Ska bli spännande att se vad för nytt jag får lära mig då.

Jag undrar vad det nya kan innebära. Jag har höga förväntningar! ;)  I think I like it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback