Mycket latare

Känner mig genast mycket latare, undrar varför?
Jag orkar nog inte alls gå ut och gå.  :p Haha, bara för att jag skrev så förut. :p

Och teatern, kanske jag var för optimistisk? det är rätt jobigt eftersom jag gör lika mycket som alla de andra som har det som projektarbete, plus att jag har mitt eget projekt och inte ska få betyg på teaterprojektet, utan bara teatern. Invecklat och jobbigt. I know!

Jag tror att jag har ett visst inflytande som ingen kommer att erkänna. För att jag gör en viss sak så måste en annan göra det också. haha. Så det är bäst att vara på sin kant. Lite jobbigt, ja! :p Men jag har iaf insett det.

Jag tror också att jag gjorde rätt i en viss specifik sak :)

Jag tror jag har insett en annan sak också. Och jag börjar inse att det jag inser kanske faktiskt är sant också. Det trodde jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback