15-16 dec - Imorgon Sthlm!

Imorgon bär det av till Sthlm! Ska bli så underbart! Få julkänsla med Carolas konsert och träffa henne och alla mina underbara vänner jag lärt känna genom Carola och det är jag så oerhört tacksam för, i all evighet. Det ska bli så otroligt mysigt! Och sen när våren har att erbjuda en massa här uppe också. Helt underbart.

Längtar tills jag får träffa alla vänner jag längtat så mkt efter.

Har en så söt tant på mitt jobb. :)  Hon vill och hoppas att jag får en bra plats så jag kan ta kort och visa henne. Och att jag skulle försöka få ett kort på jag & Carola tillsammans så att hon sen kunde se vem som var vackrast. :) haha Så himla söt hon är alltså! Jag lovade att försöka. Jag sa att jag skulle hälsa att jag hade en som jag jobbade hos som ville ha ett kort på Jag & henne på. Haha, får väl se hur det blir med den saken, men nog ska hon få se kort som jag tar iaf. :)

http://saaris.bilddagboken.se, för er som är intresserade :)

Nu sova. Är en lång dag imorgon.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback