Tandis

Ja då har ytterligare en dag gått. Imorgon ska jag till tandläkaren i Piteå. Känns segt eftersom jag missar så mycket i skolan. men, men. vad gör man.
Jobbade bara 3,5 timma igår, vilket betyder att man bara får betalt för 2 timmar. Vilket bara blir ja, mindre än 150 iaf. Ajja, bättre än ingenting! Måste se det så! Undrar när vi får pengarna! Frågade Tommy idag men jag fick nåt mummel till svar. :p haha
Undrar hur det blir med religion uppgiften de andra gör imorgon när jag missar det. Långström sade att det skulle lösa sig så hon får väl fixa det. Bara det inte blir till nästa vecka för jag har så mycket då. ajja. den som lever får se. Har förresten inte fått veta provet än och jag är inte där imorgon heller så jag får vackert vänta till på måndag  :p

Förresten så försov jag mig imorse. Vaknade tio i åtta o började 8.10. tur att mamma var hemma, men egentligen hade vi inte behövt komma på första lektionen för att vi jobbade igår kväll. Men det hade vi inte fått veta. (förrän då jag kom dit o pratade med läraren)

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback