Fixade teorin idag!

Ja, idag var jag inte alls hos tandläkaren utan jag var och klarade teoriprovet!! :D yeah!
Mamma gör palt nu, hon blev nästan gladare än mig :) haha. När jag gick in första gången i huset (i Piteå) så spelades "när löven faller ner" då tänkte jag "det här måste vara ett tecken, det här fixar jag" och det gjorde jag! omän jag fick ett märkligt prov!
Övningskörde hem från Piteå det gick jätte bra!
har bokat fler körlektioner nu också. 
Nu ska jag fara på byn och kolla vilka rep tider det är till teatern på måndag och så köpa upp resterande av pengarna som är kvar på presentkorten jag fick när jag fyllde år!

Senare: Glömde säga att jag fått jobb på söndag. Reklamutdelare. Har jag tur får jag jobba nån mer gång och om nån slutar kanske jag får det :)

Kiss godbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback