Det rann blod!

Varför kan en del inte bjuda på sig själv? De lever alltid tip top och låter inte ett knyst. Men det kan inte alltid vara så bra. Det kan bara inte det.

Har äntligen bytt rum. Har delat ut tidningarna idag. Det var tjorvigt men det gick jätte bra, ändå. Trots att jag höll på att tappa vänster långfinger i en brevlåda. Fy vad det rann blod! Okej, inte så överdrivet men det gjorde riktigt ont! Har avrapporterat nu och får väl se om det blir något någon annan gång.

Nu spelar jag betapet med mamma sedan blir det att gå en liten promenad till postlådan och posta information till sdr. Sedan måsta jag ta tag i pluggandet. Jag hoppades att jag skulle kunna ta mig till Piteå idag för att köpa en garderob, men det får bli nästa helg istället. :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback