Det är dagarna som går som är livet


Glöm inte att det är dagarna som går som är livet!
Jag försöker komma ihåg mitt liv genom att skriva här lite vad som händer :) Till den dagen man är glömsk kanske? Men det här kanske inte finns kvar då? Nog för att jag snart lär bli dement, med tanke på hur dåligt mitt minne är ibland. haha

Handlade med mamma efter skolan, stötte ihop med sara också. Båda har samma ursäkt, -tajma in så vi slipper åka buss. haha När jag kom hem gjorde jag lite samhälls. har skrivit 4 sidor, men det känns som att det inte får bli mer än så nu, så jag hoppar över det sista som jag egentligen skulle skriva om, för annars blir det så mycket, och så har ju Mats det så då får han berätta för mig i så fall :)

Undrar om Carro är nå nervös nu! Det kommer nog att bli spännande och kul för henne!

Jag har många planer om vad jag ska göra nu här framöver. Dock lite dyra planer. Men jag ska se till så att ekonomin räcker!

Grattis mormor på namnsdagen!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback