18 åring




Idag har jag sovit till 12. Och inte nog med det, det kommer mera. Jag sov middag i över en timma...
Och jag vet inte vad jag har gett mig in på. Vad gör jag? Jag tjorvar ju bara till allt nu när det var så bra. Men det var väl så, det var nog FÖR bra för att vara sant helt enkelt.

Imorgon är återtestet på idrotten. Lite nervös, eftersom när jag sprang idag så orkade jag typ ingenting! Sprang i 20 minuter och var helt död efteråt, och ändå sprang jag inte så snabbt.

Har varit och handlat med Nicklas. Har köpt "mina" första cigaretter som 18 åring. Till mamma förstås. Behövde inte visa leg, men det var för att Nicklas känner hon som jobbade. Men hon frågade om jag var så gammal. haha

Hade en superbra födelsedag både fredag kväll/natt och lördag på dagen. Lill Emma slog då alla rekord. Lite internt nu "Men titta det är ju jag" "Tjorven kom ut!" (tjorven var ute och vi skulle ropa in henne.) haha. Det var kul. Men det var skoj på stat också! Riktigt riktigt kul var det! Nästa gång är redan inplanerad. haha

Ska läsa lite nu. Men vi hörs allesammans.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback