Tänd ett ljus...


Ja, så var jag vaccinerad också. Kom på en sak angående det. Tänk om det blir som i femman eller när det nu var, då man tog stelkrampssprutan för andra gången. Då blev armen uppsvullen. :S Men det var ju ingen fara, men det är obehagligt ändå :p haha

Har sorterat reklamen idag. Det var bara 2 sorter, så det var inte alls lika jobbigt som sist, men då är det lite mindre betalt också. :(

Allhelgona till helgen. Skulle vilja och tända ett ljus på mormor o morfars o Sverkers grav. Hoppas jag tar mig till Piteå för att göra det, men det är nog inte så säkert.



Ikväll blir en tidig kväll, steg upp kvart i sex imorse så jag är ganska så trött! Men ska iaf hinna lyssna på den andra skivan också :) Eller så gör jag det imorgon då jag vaknar :)

Nu Betapet med M & E! Och jag håller tummarna för Å! :)

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback